יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

מידע מועיל לבעלי דירות – פרסום רביעי

להלן המשך חלק מתמריצי בנייה לבעלי דירות במבנים המשתתפים בתוכנית כפי שפורסמו בתכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידת אדמה – תמ"א 38/3:
" 11.1.1 סגירה ומילוי של קומה מפולשת בתנאים הבאים:
א.      גובה הקומה המפולשת יותאם לגובה קומת מגורים על פי תקנות התכנון והבניה.
ב.      שטחה של קומה מפולשת לצורך סגירה ומילוי לפי סעיף זה במקרה שבקשה להיתר כוללת גם הרחבת קומות לצורך הרחבת יחידות הדיור הקיימות במבנה קיים כאמור בפסקה 11.1.4 (ה) יהיה עד לקו המתאר של הקומה המורחבת.
ג.       התוספת תכלול מרחב מוגן דירתי לכל יחידת דיור חדשה או יחידת דיור שמיועדת להרחבה, אלא אם כן אישרה הרשות המוסמכת פתרון מיגון חלופי או פטור מחובת הקמת מקלט, בהתאם להוראות חוק ההתגוננות האזרחית, התשי"א-1951.
ד.      התשתיות הקיימות של הבניין המשרתות את כלל דייריו והמצויות בקומה המפולשת (כגון: קווי ביוב ומים, שוחות, שעוני מים, בלוני גז, חדרי אשפה, דרך גישה למקלט וכד') יועתקו או ישולבו במסגרת הבינוי המוצע בהתאם לתכנית פיתוח שתאושר על ידי מהנדס הועדה המקומית כתנאי להיתר.
ה.     סגירה ומילוי הקומה המפולשת על פי האמור בפסקאות (א) – (ד) יכולה לשמש לצורך הוספת יחידות דיור במבנה או/ו לשימושים אחרים התואמים את הוראות התכנית החלה במקום, לרבות להרחבת הדירות בקומה הראשונה של הבניין.".


·         תמריצים נוספים שנקבעו יפורטו בפרסומים הבאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה