יום שלישי, 17 ביולי 2012

חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) התשע"ב-2012

יצוין גם כי בדברי הסבר לחוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) התשע"ב-2012, (להלן: "חוק שירותי תעופה"), נכתב גם: 
"בחוק המוצע מפורטים סוגי ההטבות הכספיות ושירותי הסיוע (להלן - ההטבות) שיינתנו לצרכן שמתקיימת לגביו אחת או יותר מהעילות המזכות כאמור לעיל: סוג ההטבות הראשון הוא שירותי סיוע ללא תשלום שמטרתם לסייע למי שחל שינוי בלתי מתוכנן במועד טיסתו: אספקת מזון ומשקאות בהתאם לזמן ההמתנה, מימון שהות בבית מלון, שירותי הסעה בין שדה התעופה למלון ושירותי תקשורת. הטבות נוספות שיכול שיינתנו לנוסע הן השבת התמורה ששולמה בעד הטיסה שעוכבה או בוטלה, מתן כרטיס טיסה חלופי ליעד הסופי של הנוסע ופיצוי כספי בהתאם למרחק הטיסה, כאמור בתוספת הראשונה. הזכאות לקבלת הטבות תותנה בהתייצבות הנוסע בדלפק הבידוק בשדה התעופה במועד שנקבע לכך, אלא אם כן קיבל הודעה בדבר העברתו לטיסה אחרת כמפורט בהצעת החוק. ואולם, נוסע שלא שילם עבור כרטיס הטיסה או שרכש את הכרטיס בתשלום מיוחד שלא הוצע לציבור לא יהיה זכאי להטבות, אלא אם כן הונפק לו כרטיס טיסה במסגרת חברותו בתכנית למתן הטבות שמציע מפעיל טיסה או מארגן."
* נוסח סעיפי חוק שירותי התעופה כפי שהתקבלו בכנסת ביום 21.05.2012, יובאו בפרסומים הבאים.
* פרסום שני בנוגע לחוק שירותי תעופה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה